nowoczesne oprogramowanie call center

Jeszcze kilkanaście lat temu mówiąc o oprogramowaniu call center, wszyscy mieliśmy przed oczami gigantyczne centra usług biznesowych, gdzie w ogromnych, otwartych przestrzeniach biurowych masowo siedzieli pracownicy “na słuchawce”. Jedynym znanym obrazem call centerów były fizyczne centra kontaktowe, z setkami biurek, komputerów i telefonów. Obecnie świat idzie naprzód, a coraz więcej aspektów naszego codziennego życia i biznesu podlega digitalizacji. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym coraz więcej branż przenosi się z działalności stacjonarnej na działalność online. W wielu przypadkach takie posunięcie wydawało się z początku niemożliwe, a po czasie okazało się, że wszystko jest realne i dobrze działa. Nie inaczej było z branżą call center. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu call center tradycyjne centra kontaktowe mogą obecnie pracować zdalnie, dzięki “chmurze danych”. Dowiedz się jak działa najnowocześniejsze oprogramowanie call center, które umożliwia korzystanie z wszystkich funkcjonalności systemu z dowolnego miejsca na ziemi. Poznaj sprawdzone rozwiązania od doświadczonych deweloperów. Czytaj dalej! 

Oprogramowanie call center – co oferuje? 

Oprogramowanie call center skrojone na miarę globalnych potrzeb pracowników  w XXI wieku musi posiadać szereg określonych funkcjonalności. Dzięki ich sprawnemu działaniu i wysokim stopniu mobilności całego systemu możemy mówić o obsłudze klienta, contact center i centrali telefonicznej, które funkcjonują na zupełnie nowym poziomie. Nigdy wcześniej połączenie tych wszystkich aspektów w oprogramowaniu call center nie było tak łatwe, przejrzyste i wygodne w użytkowaniu. Dzięki pracy opartej na wykorzystaniu danych „z chmury” możliwa jest pełna kontrola nad komunikacją z klientami z dowolnego miejsca na Ziemi. 

Innowacyjne oprogramowanie call center przed oddaniem do użytkowania powinno zostać skrupulatnie przetestowane i oparte na wieloletnich doświadczeniach we wdrażaniu tego typu systemów. Gdy tak się stanie, można mieć pewność, że wybierając oprogramowanie call center od określonego dostawcy otrzyma się w pełni sprawny i funkcjonalny pakiet. Zatem, jakie są te kluczowe funkcjonalności, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania call center skrojonego na miarę potrzeb ludzkości w XXI wieku? Ogromnymi atutami działania takiego systemu będą: natywne wsparcie komunikacji we wszystkich kanałach komunikacyjnych, jednolite raportowanie ze wszystkich kanałów komunikacji, otwarta platforma umożliwiająca integrację z dalszymi systemami oraz działanie w ramach usługi w chmurze. Brzmi dobrze? To dobrze! 

Jeżeli szukasz nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które odmienią Twój sposób patrzenia oprogramowanie call center, koniecznie skorzystaj z oferty Daktela: https://www.daktela.com/pl, która posiada kompletne telekomunikacyjne portfolio usług. Wybierając oprogramowanie call center od Daktela masz pewność, że otrzymasz bogaty pakiet usług telekomunikacyjnych, z których możesz korzystać wspólnie z centralą wirtualną, centrum kontaktowym, call center lub całkowicie samodzielnie. Szeroki wachlarz możliwości, który oferuje oprogramowanie call center od Daktela umożliwi Tobie dotarcie z ofertą do szerokiego grona zróżnicowanych odbiorców. Komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta i wygodna. To nowoczesne oprogramowanie call center z pewnością polubi każdy pracownik działu call center. W przypadku nowoczesnego oprogramowania call center od Daktela należy szczególnie docenić możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na ziemi. To ogromne usprawnienie skrojone na miarę potrzeb ludzkości w XXI wieku. Poznaj wszystkie innowacje w oprogramowaniu call center oferowanym przez Daktela. Wypróbuj za darmo już teraz lub skontaktuj się z jedną z filii firmy w Pradze, Bratysławie, Warszawie, Londynie, Manili lub Dubaju.