Kluczowym wyzwaniem dla każdej firmy jest nadążanie za rosnącymi potrzebami klientów, optymalizacja istniejącego ekosystemu IT i przejście na technologię, która może zapewnić bezproblemowe doświadczenie klienta i zatrzymać go, aby wyprzedzić złożony krajobraz konkurencyjny. Wirtualna platforma call center dla ecommerce nie wymaga żadnych nakładów kapitałowych ani instalacji sprzętu, dając Ci pewność, że możesz przenieść swoje krytyczne systemy do chmury w celu uzyskania elastyczności, skalowalności i korzyści ekonomicznych.
Czym są usługi w chmurze?
Usługi w chmurze to usługi, do których dostęp uzyskuje się za pośrednictwem zdalnego serwera w chmurze, natomiast rozwiązania skalowalne są zarządzane przez stronę trzecią i zapewniają użytkownikom dostęp do usług obliczeniowych, takich jak analityka czy praca w sieci za pośrednictwem Internetu. Usługi w chmurze umożliwiły MŚP korzystanie z tych samych rozwiązań technologicznych, po które sięgają duże korporacje, bez znacznych inwestycji w infrastrukturę i administrację.
SaaS jako platforma call center
Dla tych, którzy nie znają pojęcia oprogramowania jako usługi (SaaS), jest to sposób dostarczania aplikacji do użytkowników. W przeszłości stosowano głównie aplikacje firmowe, które były konfigurowane raz i rzadko aktualizowane. Aktualizacja była skomplikowana i kosztowna, więc takie rozwiązania stopniowo traciły na znaczeniu.
W praktyce SaaS oznacza, że aplikacje programowe mogą być dostarczane przez Internet zamiast instalowania „pudełkowego” rozwiązania na lokalnych serwerach firmy lub na każdej stacji roboczej. Aby nie przepłacać za system oprogramowania, przy korzystaniu z takich rozwiązań przedsiębiorstwo będzie płaciło skromny abonament za użytkownika miesięcznie. Badania Gartnera wskazują, że 75% wszystkich wydatków na CRM przeznaczanych jest na rozwiązania SaaS.
Korzyści z call center w chmurze
Call center w chmurze (SaaS call center) zapewnia firmom ogromne korzyści, od zwiększonej produktywności i wydajności do znacznej oszczędności kosztów. Call center oparte na chmurze ma następujące główne zalety:
- Elastyczna skalowalność call center;
- Łatwe dodawanie dodatkowych kanałów komunikacji;
- Globalny zasięg;
- Zwiększona niezawodność platformy;
- Szybsza organizacja pracy zdalnej;
- Możliwość modernizacji systemu
- Kontrola kosztów usług;
- Inteligentny routing.
Parametry wyboru oprogramowania call center w chmurze
Oto kilka najważniejszych punktów, które należy rozważyć podczas oceny opcji oprogramowania call center w chmurze:
- Szybkość i łatwość wdrożenia;
- Szkolenia i wsparcie techniczne;
- Omnichannel;
- Integracja z CRM i innymi systemami biznesowymi;
- Intuicyjny interfejs.
Wybierając VoIPTime SaaS Contact Center, otrzymujesz gwarancję łatwego i błyskawicznego wdrożenia, w zaledwie 24 godziny. Dzięki skalowalności Twojej firmy oferujemy przystępne ceny i przyjemny rabat od 10+ licencji. Nasza platforma nie wymaga dodatkowego zaangażowania IT, ponieważ jest przyjazna i intuicyjna w obsłudze dla każdego. Ponadto wszystkim naszym klientom zapewniamy bezpłatne szkolenia i wsparcie techniczne, a także możliwość integracji call center w chmurze z niemal wszystkimi popularnymi systemami biznesowymi.
VoIPTime wirtualne сall сenter jest gotowy rozwiązać Twoje najbardziej złożone wyzwania biznesowe!