niedziela, Maj 9, 2021

Jak powitać w firmie nowego pracownika? Podpowiadamy!

0
Jak powitać w firmie nowego pracownika

Poszukiwanie pracy często jest długotrwałym i wyczerpującym zajęciem. Nie inaczej wygląda to od strony pracodawcy, który w proces rekrutacji inwestuje czas i pieniądze. Nową osobę na pokładzie tym bardziej warto powitać w szczególny i kulturalny sposób. Zapewni to zastrzyk energii na start i ułatwi wdrożenie w nowe obowiązki.

Dlaczego warto prowadzić sklep w modelu dropshipping?

0
dropshipping

Prowadzenie własnego sklepu internetowego jeszcze do niedawna wymagało sporej inwestycji. Wynajęcie lokalu pełniącego rolę magazynu, opłacenie rachunków za czynsz, prąd czy wodę… Na szczęście w dzisiejszym świecie nie ma już takiej potrzeby. Swoją działalność można bowiem oprzeć o znacznie wygodniejszą formę: sklep-dropshipping

Fotowoltaika – cena tego rozwiązania

0
fotowoltaika cena

Rachunki za prąd z roku na rok stają się coraz wyższe. Motywuje nas to do tego, aby skorzystać z alternatywnych źródeł energii, które są zarówno darmowe, jak i korzystne dla naszego środowiska. Co powinniśmy wiedzieć na temat fotowoltaiki? W jaki sposób działa instalacja fotowoltaiczna? Ile kosztuje nas fotowoltaika? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Podstawowe informacje na temat fotowoltaiki

Fotowoltaika jest powszechnie znana ze względu na możliwość zamiany energii słonecznej w energię elektryczną. Cały zestaw załączany jest z reguły do istniejącej już instalacji elektrycznej, dlatego też dodatkowe prace budowalne nie są konieczne. W konsekwencji mamy darmowy prąd w gniazdkach, który może być przez nas pożytkowany w dowolny sposób. Całość jest bezobsługowa- nie musimy niczego wymieniać, a wszelkie komponenty są uważane za bezawaryjne. Zapewne dlatego producenci oferują tak długie okresy gwarancji.

Instalacja fotowoltaiczna – w jaki sposób działa?

Jeśli chcielibyśmy uzyskiwać energię elektryczną ze słońca, nie obędzie się bez profesjonalnej instalacji fotowoltaicznej. Są to moduły, które zbudowane są z ogniw połączonych szeregowo w ramie. Wcześniej wspomniane ogniwa to w praktyce niewielkie kwadraciki, w których to dochodzi do efektu fotowoltaicznego. Wówczas odbywają się skomplikowane procesy związane z fizyką kwantową. Instalacja wytwarza prąd stały, następnie falownik przetwarza go na prąd zmienny. Energia wyprodukowana w taki sposób zupełnie nie różni się od tej, którą większość osób ma w gniazdkach.

Fotowoltaika cena

Ile wynosi fotowoltaika cena? Otóż dużo w tym przypadku zależy od rozmiaru, rodzaju, a także od jakości poszczególnych komponentów. Wpływ może mieć także rodzaj dachu, na którym poszczególne komponenty są montowane. Do całości musimy także wliczyć koszt związany z montażem, który również zależy od kilku aspektów, jak chociażby doświadczenie firmy, instalator, a także miejsce montażu. Na podstawie tych informacji możemy wywnioskować, że końcowy koszt może być różny. Jednakże uśredniając wszelkie wartości- po dokonaniu obliczeń musimy liczyć się z kwotą od 15 000 zł do 25 000 zł. Wpływ na jej dokładną wartość ma moc wybranej instalacji, rodzaj paneli, a także dofinansowanie, które być może uda nam się uzyskać. Dokładne ustalenie fotowoltaiki ceny jest więc możliwe dopiero po uzgodnieniu niezbędnych parametrów.

Sprawdź jaka agencja rekrutacyjna pomoże Ci znaleźć odpowiednich pracowników

0
agencja rekrutacyjna

Znalezienie odpowiedniej osoby na odpowiednie stanowisko to nierzadko poważny problem. Przy wyborze pracownika do danej firmy trzeba wziąć pod uwagę całą masę czynników, które zadecydują finalnie o tym jak dana osoba odnajdzie się w środowisku pracy i jak będzie wykonywała powierzone jej zadania. Z punktu widzenia pracodawcy, wydajny pracownik przyczynia się do wzrostu całego przedsiębiorstwa i stanowi dobrą wizytówkę firmy. Jednak znalezienie takiej odpowiedniej osoby wymaga prześledzenia jej cech charakteru, doświadczenia, stylu pracy i całej masy innych czynników. Zwłaszcza w dużych firmach zatrudniających setki pracowników, nie jest możliwe aby szef osobiście rekrutował każdą nową osobę i sprawdzał, czy pasuje ona do profilu firmy. W tym celu warto skorzystać z fachowej pomocy specjalistów z agencji rekrutacyjnej, która na ludziach zna się jak mało kto. Profesjonalna agencja rekrutacyjna pomoże w rekrutacji odpowiednich osób na właściwe stanowiska. Dzięki wypracowanym przez lata metodom HR w firmie jest w stanie perfekcyjnie polecić osobę, która spełni wszystkie wymagania na danym stanowisku pracy. Dowiedz się jak powinna przebiegać współpraca z agencją rekrutacyjną i ile jako pracodawca możesz zyskać na takim partnerstwie. Znajdź odpowiednich pracowników, którzy przyczynią się do rozwoju Twojej firmy. 

Oferta biura pracy tymczasowej / agencji rekrutacyjnej

Każde biuro pracy tymczasowej lub agencja rekrutacyjna mogą stać się stabilnym wsparciem dla Twojego biznesu. Dzięki outsourcingowi usług HR Ty możesz skupić się na trzonie działalności swojej firmy, a wykwalifikowana jednostka zewnętrzna zapewni Ci dostęp do odpowiednich ludzi, którzy będą wspólnie z Tobą pracowali na sukces firmy. To niezwykle wygodne rozwiązanie, z którego korzysta spore grono dużych i średnich firm.

Agencja rekrutacyjna, która specjalizuje się stricte w usługach HR i rekrutowaniu pracowników posiada odpowiednie doświadczenie w tym zakresie i ma wypracowane liczne techniki, które pozwalają znaleźć odpowiednią osobę na odpowiednie stanowisko pracy. A należy wiedzieć, że wybór dobrego pracownika to nie łatwe zadanie. Rekrutacja wymaga poznania cech charakteru przyszłego pracownika, jego stylu pracy i sprawdzenia posiadanych przez niego kwalifikacji. Taki proces wymaga czasu i znajomości odpowiednich technik. Doświadczona agencja rekrutacyjna zna je wszystkie, dlatego warto skorzystać z jej pomocy przy zatrudnianiu nowych osób, które będą pracowały na wzrost wybranej działalności. 

Niezależnie od tego w jakiej działasz branży, nawet jeżeli jest to najbardziej niszowa branża, dobra agencja rekrutacyjna znajdzie osoby o odpowiednich kwalifikacjach, które będą wsparciem Twojej firmy. Czasami dobra agencja rekrutacyjna jest nawet w stanie przejąć wykwalifikowanego specjalistę od innej firmy i sprawić, że będzie on pracował na korzyść Twojej firmy. Wszystko przy zachowaniu standardów moralnych i etyki pracy.

Jeżeli poszukujesz sprawdzonej agencji rekrutacyjnej, która wspomoże Cię w znalezieniu odpowiednich pracowników na odpowiednie stanowisko pracy, koniecznie skorzystaj z pomocy specjalistów z biura pracy tymczasowej: https://outworking.pl/dla-pracodawcy/rekrutacja/. Ich usługi z zakresu outsourcingu HR skutecznie wspomogą działania twojej firmy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w rekrutowaniu pracowników i licznym wypracowanym technikom, możesz mieć pewność, że ta agencja rekrutacyjna dopasuje pracowników idealnie pod profil Twojej działalności. Z ich pomocą możesz ściągnąć do swojej firmy najlepszych specjalistów w wybranej dziedzinie, którzy przyczynią się do wzrostu produktywności w Twoim przedsiębiorstwie. Współpraca z agencją rekrutacyjną HR w firmie to wymierne korzyści w postaci szybkich i satysfakcjonujących wyników dla obu stron – pracodawcy i pracownika oraz gwarancja zatrudnienia rzetelnych kandydatów o odpowiednich kwalifikacjach. Zewnętrzne usługi HR zapewnią Twojej firmie stabilność kadrową, która jest przecież podstawą sukcesu każdego biznesu. Nie od dziś wiadomo, że za wielkimi sukcesami stoją kreatywni ludzie!

Jak wybrać kuriera do nowego sklepu internetowego?

0
Jak wybrać kuriera do nowego sklepu internetowego

Prowadzenie działalności e-commerce, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się łatwe i przyjemne, w rzeczywistości stanowi ogromne wyzwanie logistyczne. Każdy przedsiębiorca podejmujący się uruchomienia sklepu internetowego musi podjąć szereg istotnych decyzji, które determinują widoczność e-sklepu w sieci i wpływają na proces budowania pozytywnego wizerunku marki.

Na sukces w branży e-commerce składa się wiele czynników, wśród których nie sposób nie wyróżnić procesu wysyłki produktów. Wybór odpowiedniej firmy kurierskiej do nowego sklepu internetowego to decyzja, która musi być dobrze przemyślana.

Kurier dla sklepu internetowego – asortyment e-sklepu

Niezwykle ważnym czynnikiem, który wpływa na wybór kuriera w branży e-commerce jest asortyment sklepu internetowego. Standardowe rozmiary towarów mają niemałe znaczenie w kontekście wyboru odpowiedniego przewoźnika, który zajmie się transportem nie tylko drobnych przesyłek kurierskich, ale również paczek gabarytowych o wadze sięgającej nawet do 70kg. Przed skorzystaniem z usług konkretnego kuriera warto dokładnie zapoznać się z przewodnikiem po usługach kurierskich dla Klienta Biznesowego, gdzie znajdują się informacje nt. Dopuszczalnych wymiarów paczek.

Kurier do sklepu internetowego a liczba paczek

Przed nawiązaniem współpracy z firmą kurierską warto oszacować, ile paczek miesięcznie wygenerujemy. Obliczenie średniej liczby wysyłek w skali miesiąca jest zadaniem trudnym, zwłaszcza dla nowych sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w e-commerce. Jest to jednak informacja niezbędna do tego, aby wybrać najbardziej optymalny pakiet usług kurierskich, co pozwala zredukować zbędne koszty logistyczne do minimum. Odpowiedni kurier dla małych firm to taki, który pozwala dostosować cenę za przesyłki kurierskie do indywidualnych możliwości finansowych Klienta Biznesowego, przez co on z kolei może zaoferować atrakcyjne koszty dostawy Klientom e-commerce.

Jaki kurier do sklepu internetowego – elastyczny

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy doskonale wie, jak ważną częścią działalności e-commerce jest sprawdzony kurier, który pozwala zachować terminowość dostawy przesyłek. Na polskim rynku działa coraz więcej przewoźników, wśród których niezachwianą pozycję zachowuje InPost – operator logistyczny z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży kurierskiej. Wprowadzenie innowacyjnej usługi Paczkomatów InPost, które cieszą się ogromną popularnością to nie jedyne sukcesy marki. Elastyczność i różnorodność oferty skierowanej do mniejszych i większych Klientów Biznesowych i e-commerce pozwala kreować pozytywny wizerunek nowych e-sklepów poprzez zachowanie płynności wysyłki zamówień. InPost to nie tylko wygodne Paczkomaty – firma posiada w swojej ofercie paczki kurierskie, paczki gabarytowe, paczki dłużycowe oraz palety.

Pasy transportowe dla indywidualnych klientów?

0
pasy transportowe

Czasami wydaje nam się, że różne akcesoria budowlany albo warsztatowe będą wykorzystywane tylko i wyłącznie przez inwestorów, którzy zajmują się na przykład pracami budowlanymi. Nic jednak bardziej mylnego. Zauważmy, że w dzisiejszych czasach można wiele różnych prac remontowych wykonać całkowicie samodzielnie. Wszystko oczywiście jest uzależnione od naszych zdolności manualnych, ale na przykład artykuły takie jak pasy transportowe są dostępne dla każdego. Nie ma znaczenia, czy mamy duże doświadczenie zawodowe w tej przestrzeni, czy też jesteśmy typowymi amatorami. Każdy z nas może takie pasy wykorzystać bez żadnego problemu.

Do czego służą pasy transportowe?

Oczywiście, aby wykorzystać takie pasy transportowe zgodnie z przeznaczeniem, musimy wiedzieć, do czego mogą być wykorzystywane. Najczęściej będą one stosowane przez osoby, które chcą przetransportować na dalsze odległości jakieś produkty. Najlepszym przykładem będzie tu, chociażby przeprowadzka. Wtedy przecież zawsze musimy zapakować dużo mebli i innych sprzętów na samochód z przyczepą albo do przyczepki, którą wypożyczyliśmy. W takich okolicznościach jednak podczas jazdy produkty takie mogą ulec zniszczeniu, jeżeli nie będą w odpowiedni sposób przymocowane. Dlatego właśnie powinniśmy się zainteresować pasami transportowymi. W bardzo prosty sposób możemy je przypiąć, a jeżeli nie wiemy jak to zrobić, to pomoże nam sprzedawca, który je sprzedaje. Dostępne są one także w wielu wariantach, więc możemy sobie dobrać dłuższe lub krótsze w zależności od naszych potrzeb.

Co gwarantuje użyteczność pasów transportowych?

Przede wszystkim, jeżeli chodzi o pasy transportowe, to ich użyteczność będzie gwarantowana przez bardzo dobre parametry. W przypadku zabezpieczeń bardzo istotna będzie wytrzymałość. Dlatego kupując takie produkty, musimy się najpierw zorientować, czy zostały wyprodukowane z odpowiednimi normami europejskimi. Dodatkowo występują pasy, które mają standardową rączkę, a poza tym musimy również przeanalizować ich szerokość. Inne pasy będą dedykowane dla indywidualnych użytkowników, którzy chcą przewodzić jakieś niezbyt ciężkie produkty albo materiały budowlane, a inne dla wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają do czynienia z poważnym ciężarem. Najważniejsze, abyśmy takim pasom transportowym mogli zaufać. Zawsze tu mamy dostępne etykiety, na których umieszczone są informacje o dopuszczalnym obciążeniu roboczym. Poza tym występują także w wielu wariantach kolorystycznych, co też czasami ma znaczenie w kontekście marketingowym dla firm transportowych.

Artykuł powstał we współpracy z https://magazynuj.pl/

Dynamiczny rozwój branży e-commerce

0
e-commerce

E-commerce to rodzaj handlu, który realizowany jest w przestrzeni internetowej. Polega na zawieraniu transakcji handlowych za pomocą sieci niezależnie od tego, z jakich środków korzystają poszczególne strony. Na przestrzeni ostatnich lat sprzedaż internetowa znacznie wzrosła, a prognozy ekspertów wskazują, że trend ten utrzyma się jeszcze przez długi czas. Najważniejszym czynnikiem, który determinuje rozwój branży e-commerce, jest wzrost liczby aktywnych internautów, którzy dokonują zakupów w sieci. Obecnie szacuje się, że około 15 milionów osób w Polsce dokonuje zakupów online. E-commerce w bardzo wielu aspektach posiada naturalną przewagę nad tradycyjnymi zakupami. Internauci wskazują, że jest on mniej skomplikowany, wygodny oraz tańszy, a dodatkowo pozwala zaoszczędzić cenny czas. Rozwój usług internetowych owocuje także tym, że dokonywanie płatności online jest o wiele bardziej bezpieczne.

E-commerce – najczęściej wybierany kanał sprzedaży przez powstające przedsiębiorstwa

Rozwój konkretnej branży często automatycznie przekłada się na znaczną rozbudowę szeregu powiązanych usług. Dzisiaj stworzenie własnego sklepu internetowego to czynność, która nie wymaga zatrudnienia profesjonalnego zespołu programistów lub wynajęcia fachowej firmy. Powstało wiele aplikacji, które stanowią gotową usługę dla przedsiębiorstw zainteresowanych rozpoczęciem działalności związanej z e-commerce. Oprogramowania cechują się stosunkowo niskim kosztem, mogą być również powiązane z wielkością sprzedaży oraz ruchem występującym w sklepie internetowym. Występowanie stosunkowo niskich barier wejścia na rynek e-commerce powoduje, że sprzedaż online wyróżnia się dużą konkurencją, ponieważ swoje produkty i usługi w sieci oferują firmy z niemal wszystkich branży gospodarczy. Taka sytuacja jest oczywiście korzystna dla klienta, ponieważ firmy oferujące podobny asortyment muszę oferować atrakcyjne ceny i zwiększać jakość świadczonych usług.

Czy księgowość sklepu internetowego jest skomplikowana?

Wprowadzenie nowoczesnych kanałów sprzedaży, jest wyzwaniem dla sklepów internetowych oraz biur księgowych. E-commerce (https://www.ecpodatkowe.pl/e-commerce/) charakteryzuje się tym, że oferta asortymentu jest bardzo rozbudowana, a dodatkowo występuje rozpiętość cenowa. Poszczególne transakcje generują wiele operacji, jakie musi wykonać sklep internetowy. Wymienić można tu przede wszystkim zaksięgowanie wpłaty, realizacje zamówienia oraz wystawienie odpowiednich dokumentów magazynowych. Ostatni etap to generowanie faktur i wysyłka artykułów. Branża e-commerce coraz częściej wykorzystuje dokumenty w elektronicznej formie, które ułatwiają organizacje pracy i korespondencję z biurem rachunkowym. Sklepy prowadzące działalność związaną z e-commerce powinny podejmować więc współpracę z mobilnymi podmiotami.

 

Odkrywaj modę w stylu slow – dla siebie i planety

0
Odkrywaj modę w stylu slow

Szybkie zakupy tanich, słabej jakości ubrań powoli tracą swoich zwolenników. Zamiast śledzić nowe kolekcje wciąż tych samych sieciowych sklepów, coraz częściej stawiamy na mniejsze marki, które oferują znacznie więcej. To jeden z elementów slow fashion – trendu, którego celem jest ochrona środowiska naturalnego poprzez odpowiedzialne podejście do mody. Jeśli zależy Ci na tym, żeby Twoje życie było lepsze, już dziś zacznij poznawanie mody w stylu slow.

Slow fashion, czyli co?

Początki slow fashion wiążą się z uświadomieniem sobie bolesnej prawdy – branża modowa odpowiada za około 10% globalnej emisji CO2, zużywa ogromne ilości wody, a w wielu fabrykach ludzie pracują w bardzo złych warunkach. Wszystko po to, żeby zachodni świat mógł cieszyć się tanią odzieżą, na której jakość nie warto zwracać uwagi, można ją przecież szybko wymienić na nową. Coraz więcej osób zwraca jednak uwagę na to, żeby kupować ubrania odpowiedzialnie. Co to oznacza? Przede wszystkim warto zaopatrywać się wyłącznie w rzeczy, których naprawdę potrzebujemy, nie kierując się chwilowym impulsem czy korzystną przeceną. Tak jak na zakupy spożywcze warto chodzić z listą niezbędnych nam produktów, tak i w przypadku odzieży dobrze jest sięgać po ubrania, których naprawdę brakuje w naszej szafie.

Moda w stylu slow zakłada, że powinno się kupować produkty doskonałej jakości, które będą służyły bardzo długo i wciąż będą prezentowały się dobrze. Najlepiej jest wybierać małe firmy, które kładą duży nacisk na odpowiednie wykonanie. Dodatkową korzyścią jest w tym przypadku otrzymanie ubrania o oryginalnym, atrakcyjnym wyglądzie. Zazwyczaj producenci skupiają się na kobietach, jednak nie brakuje również ciekawych miejsc, w których zaopatrzyć mogą się panowie w różnym wieku, przykładem jest Hermetic Square – sklep dla mężczyzn, który łączy doskonałą jakość wykonania i modne wzornictwo. Niektóre manufaktury skupiają się natomiast na ubrankach i artykułach tekstylnych dziecięcych.

Drugie życie ubrań

Z ekologicznego i praktycznego punktu widzenia bardzo ważne jest unikanie wyrzucania odzieży do śmietnika. Jeśli nasza odzież jest dobrej jakości, istnieje spora szansa, że można będzie ją później sprzedać. Nawet jeśli nam się znudzi lub już na nas nie pasuje, możemy śmiało ruszyć na portale aukcyjne, świetną opcją jest także wymiana. Zarówno dzielenie się z rodziną i przyjaciółmi, jak i specjalnie organizowane swap party, to doskonałe okazje, żeby pozbyć się tego, co nam zalega i szansa na upolowanie prawdziwych perełek. Na zakupy również nie zawsze musimy udawać się do sklepu po nowe rzeczy – warto odkrywać second handy, niektóre z nich stają się miejscami niemal kultowymi.

Dobre materiały

Najlepiej jest sięgać po ubrania wykonane z naturalnych materiałów, świetnie sprawdza się bawełna lub len, a także bambus lub konopie. Jednak nawet syntetyczne tkaniny nie muszą być złe, coraz częściej spotkać można się z recyklingiem, którego efektem jest nowa bluza lub specjalna odzież sportowa. Warto również wiedzieć, że niektóre nowoczesne sztuczne materiały takiej jak lyocell czy modal są oparte na bazie naturalnych składników.

Slow fashion to styl kupowania, ale też w pewnym sensie styl życia. Warto małymi kroczkami wprowadzać zmiany w swojej szafie i sposobie myślenia. Będzie to korzystne zarówno dla nas, jak i dla ludzi wokół nas oraz całej planety.

Czym jest dźwięk przestrzenny? Czy warto kupić soundbar?

0
soundbar

Czy kupno soundbara jest dobrym pomysłem? Jak działa dźwięk przestrzenny i dlaczego poprawia komfort oglądania?

Jak wygląda czyszczenie BIK?

0
Jak wygląda czyszczenie BIK

Niezależnie od tego, czy zamierzasz ubiegać się o kredyt hipoteczny, gotówkowy lub samochodowy, możesz poprawić swoją sytuację w bazie BIK. Zadbaj o historię kredytową, aby zwiększyć swoje szanse na wsparcie finansowe. Sprawdź, jak usunąć negatywne wpisy w rejestrze BIK!

Czyszczenie BIK – najważniejsze zalety

Oczywiście, możesz usunąć złe wpisy z BIK samodzielnie, warto jednak skorzystać z pomocy specjalisty. Dzięki temu masz pewność, że rzeczywiście poprawi Twoją wiarygodność kredytową. Decydując się na czyszczenie BIK, sprawdź, czy dana firma udziela pisemnej gwarancji na 100% skuteczność lub zwrot pieniędzy. Wybierając taką usługę, nie ponosisz żadnego ryzyka. Aby z niej skorzystać, musisz wysłać swój raport BIK. Na tej podstawie kancelaria dokona wnikliwej analizy lub bezpłatnej wyceny.

Czyszczenie BIK

Istnieje prosta zależność między scoringiem a zdolnością kredytową. Im lepsza ocena, tym większą masz szansę na kredyt, pożyczkę lub kartę kredytową. Aby poprawić swój scoring, zamów usługę czyszczenia BIK. W ten sposób pozbędziesz się negatywnych wpisów, poprawiając swój wizerunek w oczach banku.

Jak wygląda czyszczenie BIK objętego gwarancją?

Jeśli chcesz skorzystać z usług kancelarii, wyślij na wskazany adres e-mailowy raport BIK. Specjaliści wnikliwie go przeanalizują lub dokonają bezpłatnej wyceny.  Jeżeli akceptujesz warunki, musisz podpisać umowę na wykonanie usługi. Pamiętaj, aby zawsze pytać o gwarancję, aby uniknąć naciągaczy. Teraz specjaliści mają 45 dni na usunięcie wpisów BIK, wskazanych w umowie. Pobierz raport BIK i sprawdź, czy jesteś zadowolony ze świadczonych usług. Jeśli tak, przejdziesz do ostatecznego rozliczenia finansowego.

Ile kosztuje czyszczenie BIK?

Ile kosztuje czyszczenie BIK

Cena usługi uzależniona jest od liczby negatywnych wpisów i stopnia ich zaniedbania, czyli ilości dni po terminie spłaty. Im dłuższe tym spóźnienie, tym wyższa cena czyszczenia BIK. Najwięcej zapłacisz za usunięcie wpisów, których spóźnienie przekracza 500 dni. Dodatkowo możesz zamówić usługę czyszczenia zapisów w BIK, aby poprawić swoją historię kredytową. Pamiętaj, że duża liczba wniosków kredytowych może świadczyć o Twojej niewypłacalności i desperackim poszukiwaniu środków na spłatę aktualnych zobowiązań. Składając lekkomyślnie wnioski o kredyt lub pożyczkę, pogarszasz swoją zdolność i zmniejszasz swoją szansę na pieniądze. Warto jednak zaznaczyć, że w wielu przypadkach specjaliści mogą naprawić popełnione błędy. Wspomniana usługa jest objęta gwarancją skuteczności, dzięki czemu nie ponosisz ryzyka.

Czy każdy wpis w Biurze Informacji Kredytowej można usunąć?

Niestety, nie mamy dla Ciebie dobrych wiadomości, nie wszystkie wpisy można usunąć. Specjaliści przeanalizują Twój raport BIK, a następnie poinformują Cię, które wpisy muszą zostać. Możliwość usunięcia wpisu jest uzależniona od polityki banku w obsłudze kredytów niespłacanych w terminie. ING Bank Śląski i PEKAO S.A. podchodzą do tego bardzo rygorystycznie, dlatego wyciągają konsekwencje wobec niesolidnych dłużników. Wybierając usługę z gwarancją, masz pewność, że otrzymasz zwrot pieniędzy, jeśli z jakichś powodów nie uda się usunąć planowanych wpisów. Pamiętaj, że taka gwarancja powinna być udzielona na piśmie, w ten sposób zyskujesz dowód, który możesz wykorzystać w spornej sytuacji.

ZOBACZ TEŻ