czwartek, Luty 25, 2021

PIT 36 online – co warto wiedzieć przed rozliczeniem?

0
PIT 36 online

Wybór odpowiedniego formularza jest kluczową kwestią przy rozliczaniu się z poprzedniego roku podatkowego. PIT 36 należy do jednych z najczęściej składanych deklaracji. Kto powinien wypełnić ten właśnie formularz? Jak rozliczyć się online? 

Składanie deklaracji podatkowej to zadanie, z którym przychodzi się nam mierzyć każdego roku. Okres rozliczeń za roku2020 trwa. Warto więc dowiedzieć się, jak rozliczyć się z urzędem skarbowym tym razem. Do tej pory wiele osób robiło to w sposób tradycyjny, udając się bezpośrednio do odpowiedniej placówki. Czy to konieczne? Oczywiście, że nie!. Zdecydowanie lepiej i wygodniej będzie nam złożyć PIT 36 online. Dzięki temu ominiemy słynne kolejki i załatwimy wszystko szybko i wygodnie, siedząc sobie na sofie i popijając ulubioną herbatę. Zanim jednak się do tego zabierzemy, dowiedzmy się, kto powinien złożyć deklarację PIT 36.

Czym jest pit 36?

Każdy, kto ma obowiązek rozliczyć się w tym roku z fiskusem, powinien wiedzieć, że dostępne są różne deklaracje podatkowe. To jaką powinniśmy wybrać, zależne jest od rodzaju osiąganych przez nas dochodów. PIT 36 jest właśnie jednym z takich formularzy. Należy on do grupy najczęściej stosowanych. Deklaracja obejmuje dochody, od których podatek odprowadzony został bez pośrednictwa pracodawcy. Dotyczy to przychodów opodatkowanych według tak zwanej skali podatkowej przy rozliczaniu na ogólnych zasadach.

Kto powinien wypełnić pit 36 za rok 2020?

Formularz PIT 36 to druk przeznaczony dla podatników, którzy swój dochód za 2020 rok uzyskali bez pośrednictwa płatnika, czyli pracodawcy. Oznacza to, że PIT 36 muszą wypełnić osoby, które samodzielnie obliczały swą zaliczkę na podatek dochodowy. Warto podkreślić tu, że nawet jeśli jedynie część naszego przychodu pochodziła z innego źródła, to już zobowiązuje nas to do wyboru tego właśnie druku.

Formularz PIT 36 dotyczy głównie osób prowadzących własną działalność gospodarczą opodatkowaną na według skali. Po deklarację tę należy sięgać także w przypadku, gdy generujemy przychody związane z wynajmem lub dzierżawą nieruchomości. Warto wiedzieć też, że PIT 36 to również formularz, w którym rozliczymy nasze zagraniczne przychody.

Rozliczenie PIT-36 online: jak to zrobić?

Nie ma wątpliwości, że najłatwiej i najszybciej rozliczymy się przez internet. Obecnie coraz więcej osób decyduje się na to rozwiązanie. W skutecznym wypełnieniu i przesłaniu formularza pit 36 online pomoże nam bezpłatna aplikacja podatkowa. Jest bardzo intuicyjna prosta w obsłudze, dlatego każdy bez problemu poradzi sobie z jej obsługą.

Jak rozliczyć PIT 36 za pomocą aplikacji? Wystarczy pobrać ją na urządzenie i wybrać odpowiedni formularz. Na każdym etapie jego wypełniania możemy liczyć na wsparcie ze strony kreatora. Co najlepsze, sposób ten pozwala nam uniknąć wszelkich błędów. Program dokładnie monitoruje wpisywane treści i sygnalizuje potencjalne pomyłki.

Wypełnienie i przesłanie deklaracji podatkowej przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim jednak pozwala nam to zaoszczędzić mnóstwo czasu i uniknąć długich kolejek. Co więcej, darmowy program gwarantuje natychmiastowe dostarczenie formularza do wyznaczonego urzędu skarbowego.

PIT 36 za 2020: do kiedy należy go rozliczyć?

W tym roku swoje deklaracje podatkowe składać możemy dokładnie do 30 kwietnia. Warto pamiętać, że termin ten jest datą ostateczną. Znacznie lepiej więc zrobić to jak najszybciej — choćby dziś. Darmowy program do pit online pozwoli nam wypełnić naszą deklarację w dosłownie 5 minut, dlatego nie ma co zwlekać.

Jakie funkcjonalności posiada nowoczesne oprogramowanie call center? Przekonaj się!

0
nowoczesne oprogramowanie call center

Jeszcze kilkanaście lat temu mówiąc o oprogramowaniu call center, wszyscy mieliśmy przed oczami gigantyczne centra usług biznesowych, gdzie w ogromnych, otwartych przestrzeniach biurowych masowo siedzieli pracownicy “na słuchawce”. Jedynym znanym obrazem call centerów były fizyczne centra kontaktowe, z setkami biurek, komputerów i telefonów. Obecnie świat idzie naprzód, a coraz więcej aspektów naszego codziennego życia i biznesu podlega digitalizacji. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym coraz więcej branż przenosi się z działalności stacjonarnej na działalność online. W wielu przypadkach takie posunięcie wydawało się z początku niemożliwe, a po czasie okazało się, że wszystko jest realne i dobrze działa. Nie inaczej było z branżą call center. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu call center tradycyjne centra kontaktowe mogą obecnie pracować zdalnie, dzięki “chmurze danych”. Dowiedz się jak działa najnowocześniejsze oprogramowanie call center, które umożliwia korzystanie z wszystkich funkcjonalności systemu z dowolnego miejsca na ziemi. Poznaj sprawdzone rozwiązania od doświadczonych deweloperów. Czytaj dalej! 

Oprogramowanie call center – co oferuje? 

Oprogramowanie call center skrojone na miarę globalnych potrzeb pracowników  w XXI wieku musi posiadać szereg określonych funkcjonalności. Dzięki ich sprawnemu działaniu i wysokim stopniu mobilności całego systemu możemy mówić o obsłudze klienta, contact center i centrali telefonicznej, które funkcjonują na zupełnie nowym poziomie. Nigdy wcześniej połączenie tych wszystkich aspektów w oprogramowaniu call center nie było tak łatwe, przejrzyste i wygodne w użytkowaniu. Dzięki pracy opartej na wykorzystaniu danych „z chmury” możliwa jest pełna kontrola nad komunikacją z klientami z dowolnego miejsca na Ziemi. 

Innowacyjne oprogramowanie call center przed oddaniem do użytkowania powinno zostać skrupulatnie przetestowane i oparte na wieloletnich doświadczeniach we wdrażaniu tego typu systemów. Gdy tak się stanie, można mieć pewność, że wybierając oprogramowanie call center od określonego dostawcy otrzyma się w pełni sprawny i funkcjonalny pakiet. Zatem, jakie są te kluczowe funkcjonalności, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania call center skrojonego na miarę potrzeb ludzkości w XXI wieku? Ogromnymi atutami działania takiego systemu będą: natywne wsparcie komunikacji we wszystkich kanałach komunikacyjnych, jednolite raportowanie ze wszystkich kanałów komunikacji, otwarta platforma umożliwiająca integrację z dalszymi systemami oraz działanie w ramach usługi w chmurze. Brzmi dobrze? To dobrze! 

Jeżeli szukasz nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które odmienią Twój sposób patrzenia oprogramowanie call center, koniecznie skorzystaj z oferty Daktela: https://www.daktela.com/pl, która posiada kompletne telekomunikacyjne portfolio usług. Wybierając oprogramowanie call center od Daktela masz pewność, że otrzymasz bogaty pakiet usług telekomunikacyjnych, z których możesz korzystać wspólnie z centralą wirtualną, centrum kontaktowym, call center lub całkowicie samodzielnie. Szeroki wachlarz możliwości, który oferuje oprogramowanie call center od Daktela umożliwi Tobie dotarcie z ofertą do szerokiego grona zróżnicowanych odbiorców. Komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta i wygodna. To nowoczesne oprogramowanie call center z pewnością polubi każdy pracownik działu call center. W przypadku nowoczesnego oprogramowania call center od Daktela należy szczególnie docenić możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na ziemi. To ogromne usprawnienie skrojone na miarę potrzeb ludzkości w XXI wieku. Poznaj wszystkie innowacje w oprogramowaniu call center oferowanym przez Daktela. Wypróbuj za darmo już teraz lub skontaktuj się z jedną z filii firmy w Pradze, Bratysławie, Warszawie, Londynie, Manili lub Dubaju.

Uprawnienia architektoniczne – jak je uzyskać?

0
Uprawnienia architektoniczne

Uprawnienia architektoniczne, to po prostu uprawniania budowlane w specjalizacji architektonicznej. Takie właśnie uprawnienia, są niezbędne do tego, aby architekt mógł samodzielnie sprawować funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania budynków oraz kierowania robotami budowlanymi, właśnie w zakresie architektury obiektów. Architekt uprawnienia budowlane, musi posiadać również, aby móc sprawować nadzór autorski, jak również aby mógł sprawdzać wszelkie projekty budowlany i przy tym wykonywać obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego. Uprawnienia architektoniczne, po spełnieniu odpowiednich warunków, nadawane są przez Izbę Architektów RP. Co jeszcze trzeba wiedzieć o uzyskaniu uprawnień architektonicznych?

Uprawnienia architektoniczne wymagania

Uprawnienia architektoniczne (więcej na ich temat możesz przeczytać także na https://architectu.pl/aktualnosci/Zaw%C3%B3d:-architekt-%E2%80%93-jak-zdoby%C4%87-uprawnienia-architektoniczne), mogą być uzyskane jedynie po spełnieniu odpowiednich wymagań. Aby móc uzyskać uprawnienia architektoniczne do projektowania bez żadnych ograniczeń, przede wszystkim trzeba ukończyć studia pierwszego oraz drugiego stopnia na kierunku architektura, czy też architektura i urbanistyka. Ponadto, konieczne jest odbycie przynajmniej rocznych praktyk przy tworzeniu różnych projektów budowlanych, jak również rocznej praktyki zawodowej na budowie. Alternatywnie, można ukończyć jedynie studia pierwszego stopnia na wspomnianych wyżej kierunkach, jednakże w takim wypadku trzeba będzie odbyć minumum trzy letnią praktykę zawodowa na budowie. Niestety uzyskanie uprawnień architektonicznych jest dosyć drogie, ponieważ postępowanie kwalifikacyjne, jak również przeprowadzenie egzaminu, wynosić może maksymalnie 3000 złotych, co jest dosyć wysoką kwotą. Ponadto, trzeba liczyć się z corocznymi kosztami, które związane są z członkowstwem w okręgowej izbie architektów, jak i niezbędne jest ubezpieczenie OC.

Jak zdobyć uprawnienia architektoniczne?

Uprawnienia architektoniczne, zawsze przyznawane są przez komisje kwalifikacyjne Izby Architektów IARP. Jak już wspomniano wyżej, aby w ogóle móc wnioskować o nadanie uprawnień, konieczne jest posiadanie odpowiedniego wykształcenia, jak również odbycie niezbędnej praktyki zawodowej. Później, trzeba złożyć odpowiednie dokumenty kwalifikacyjne, które kieruje się do określonej komisji. Następnie następuje tak zwany proces weryfikacji. Ostatni etap, to przystąpienia do egzaminu. Egzaminy takie, organizowane są dwa razy w roku w sesji letniej oraz zimowej, przez IARP. Takie właśnie egzaminy zawsze przeprowadzane są przez okręgowe izby architektów. Egzamin składa się z części testowej, jak również z części ustnej.

Dlaczego warto pisać piórem wiecznym?

0
pisać piórem wiecznym

Pióra wieczne towarzyszą ludziom od wielu wieków. Charakteryzują się specyficzną konstrukcją oraz wyglądem. Czy jednak warto decydować się na zakup jednego oraz na pisanie nim? Jakie korzyści może to przynieść? Przyjrzyj się razem z nami bliżej tym niezwykłym artykułom piśmienniczym.

Początki piór wiecznych

Pierwsze narzędzia pisarskie, które przypominały nasze obecne wieczne pióra, stosowane były już w starożytności. Należały do nich między innymi akcesoria znalezione w grobowcach egipskich faraonów, które składały się z cienkiej, zaostrzonej na jednym końcu trzcinki, umieszczonej w miedzianej oprawce zawierającej atrament.

Z kolei w Europie aż do XVIII wieku dominowały gęsie pióra, które posiadały zakończony koniec i niewielki rowek. Wymagały regularnego maczania w atramencie, aby można było z ich pomocą zapisywać słowa. Jednocześnie, wymagały także często ostrzenia lub wymiany, gdyż ich końcówka szybko się tępiła.

Kolejnym krokiem w rozwoju piśmiennictwa było powstanie pierwszych piór, w tym takich, które wymagały zanurzania w atramencie, a potem ręcznego napełniania zbiorniczka. Popularność zdobyły sobie jednak dopiero w XIX wieku, kiedy udoskonalono ich technologię, dzięki czemu pisanie stało się możliwe bez kleksów, a także było znacznie dłuższe, niż we wcześniejszych czasach.

Droższa, ekskluzywna alternatywa dla długopisu

Pióra wieczne, nawet wykonane z materiałów sztucznych, takich jak ebonit lub plastik, zawsze były znacznie droższe od długopisów. Od kiedy na rynku zagościły oba te narzędzia piśmiennicze, długopisy stały się popularne, a pióra ekskluzywne.

Produkcja pióra zawsze jest znacznie bardziej wymagająca i pociąga za sobą wykorzystanie dobrych jakościowo materiałów, a przede wszystkim doskonałej stalówki. To za jej sprawą uzyskać można optymalny kształt liter oraz odpowiednią grubość linii. Warto przy tym pamiętać, iż wyróżniamy wiele różnych rodzajów stalówek, które odpowiadają na różne potrzeby pisarskie.

Szeroki wybór piór z róznymi stalówkami znajdziesz poad adresem: https://www.bazarnik.pl/art-pismienne/kategorie/piora-wieczne. Na pewno znajdziesz tam jedno idealne dla ciebie.

Dlaczego warto wybrać pióro zamiast długopisu?

Kwestia ekskluzywności niewątpliwie dla wielu osób będzie bardzo ważna. Pióro uważane jest za  eleganckie i kojarzone z biznesmenami oraz wyższymi stanowiskami. Jednak nie tylko ze względu na podkreślenie własnego image’u warto je wykorzystać.

Przede wszystkim bowiem pióro to prawdziwa wygoda. Wymaga ono znacznie mniejszego nacisku ręki podczas pisania, niż długopis, dzięki czemu osoba nim pisząca nie odczuwa tak szybko zmęczenia. Co więcej, z reguły sprawia ono, że stawiane litery są znacznie ładniejsze.

Dodatkową zachętą do kupna pióra może być fakt, że odznacza się ono niezwykłym pięknem i charakterystyczną urodą, a w przypadku niektórych cechami prawdziwego dzieła sztuki. Piękne, pochodzące od renomowanej firmy i bogato zdobione, będzie nie tylko użytecznym akcesorium, ale przede wszystkim obiektem kolekcjonerskim.

Jakie łóżko sprawdzi się w twojej sypialni? Poznaj trzy popularne modele

0
łóżko

Łóżko bez dwóch zdań jest najważniejszym meblem w każdym domu. To właśnie od niego zależy jakość snu, uczucie wypoczęcia i w konsekwencji stan zdrowia lub nawet życie zawodowe. Z tego powodu warto dobrze przemyśleć zakup łóżka i wybrać model w pełni odpowiadający potrzebom przyszłych użytkowników. Sprawdź, jakie meble warto wziąć pod uwagę podczas zakupów.

Łóżko z pojemnikiem

Taki model jest polecany zwłaszcza właścicielom mniejszych mieszkań, w których może brakować miejsca do przechowywania dodatkowej pościeli. W pojemnym schowku pod materacem można przechowywać także zimową odzież, ręczniki gadżety elektroniczne, buty lub podstawowy sprzęt do treningów w domu. Rodzaj przechowywanych przedmiotów tak naprawdę zależy wyłącznie od potrzeb i wyobraźni domowników.

Odpowiedni model może zastąpić komodę i umożliwić zaoszczędzenie przestrzeni w pomieszczeniu. Łóżka do sypialni z pojemnikiem mogą przydać się również w przypadku większego mieszkania. W schowku można umieścić pościel, co może być sporym ułatwieniem dla osób nieprzepadających za codziennym słaniem łóżka. W ten sposób można szybko zapewnić efekt ładu i porządku w pokoju i raz na zawsze rozwiązać konflikt dotyczący tego, kto powinien dzisiaj posłać łóżko.

Łóżko tapicerowane

W tej bardzo szerokiej kategorii mieści się naprawdę wiele modeli, w tym spora część łóżek z pojemnikami. Choć nie brakuje fanów drewnianych mebli, to łóżka tapicerowane również cieszą się niemałym zainteresowaniem w sklepie Strefa Sypialni. Odpowiednia tkanina obiciowa może wprowadzić do pomieszczenia odrobinę przytulności, co jest bardzo ważne w przypadku sypialni. Przyjemna, rodzinna atmosfera na pewno sprzyja odpoczynkowi.

Tapicerka może również dodać wnętrzom elegancji, wyrafinowania i ekskluzywności. Łóżka z obiciem na pewno będą idealnym dopełnieniem aranżacji w luksusowym stylu glamour. Ponadto oryginalny kolor materiału może zapewnić sypialni oryginalny charakter. Świetnym pomysłem w przypadku ścian i mebli w stonowanych odcieniach może być postawienie na wyraziste odcienie tapicerki, które ożywią pomieszczenie.

Łóżko kontynentalne

Ten typ łóżka można uznać za odmianę klasycznego łóżka tapicerowanego. Zasadnicza różnica polega na tym, że modele kontynentalne z oferty sklepu Strefa Sypialni są wyższe i przeważnie mają około 50 centymetrów. Jest to idealne rozwiązanie zwłaszcza dla osób starszych lub z ograniczeniami sprawnością ruchową. Dla niektórych podniesienie się z niskiego łóżka może być zwyczajnie zbyt dużym wysiłkiem lub nawet być niebezpieczne.

To jednak niejedyna zaleta łóżek kontynentalnych. Takie meble zapewniają również wysoki poziom higieny i mogą przyczynić się do podniesienia poziomu jakości snu. Łóżko kontynentalne umożliwia powietrzu swobodne przepływanie przez skrzynię pod materacem, co zapewnia prawidłową wentylację. Dzięki takiej budowie możliwe jest zapobiegnięcie powstawaniu i rozprzestrzenianiu się roztoczy, pleśni i wilgoci.

Program magazynowy w firmie

0
Program magazynowy w firmie

W dzisiejszych czasach wiele osób prowadzi działalność polegającą na sprzedaży w Internecie. Taka praca stała się niesamowicie popularna i nie trzeba wiele inwestować w założenie własnego sklepu internetowego. Jednak cały czas należy kontrolować stan posiadanego przez nas magazynu, żeby zawsze wiedzieć jaką ilość produktów możemy wystawić na sprzedaż.

Wypełniacze do paczek – co trzeba o nich wiedzieć?

0
Wypełniacze do paczek

Pakowanie paczek ma wielkie znaczenie dla zapewnienia optymalnych warunków przewozu rozmaitych towarów. Stosuje się do tego różne materiały pakowe. Często mówi się o pudełkach kartonowych oraz foliach. A czym są wypełniacze, czyli kolejny ważny element, dzięki któremu niejednokrotnie udaje się uratować zawartość paczki przed nieuchronnym zniszczeniem?

Czy wiesz, że z tymi produktami możesz samodzielnie wykonać hybrydę?

0
Manicure hybrydowy

Manicure hybrydowy od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Nie ma co się dziwić. Paznokcie pomalowane lakierem hybrydowym przez długi czas wyglądają reprezentacyjnie i są odporne na różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Nie straszne im pisanie na klawiaturze czy zmywanie naczyń. Popularność hybrydy skutkuje tym, że producenci oferują coraz lepsze produkty, które z powodzeniem można wykorzystywać w zaciszu własnego domu.

Manicure hybrydowy – skuteczny sposób na piękne paznokcie

Decydując się na zabieg hybrydowy, możemy przez dwa lub trzy tygodnie cieszyć się atrakcyjnym wyglądem paznokci. Stałe klientki salonów stylizacji paznokci mają okazję przyjrzeć się czynnościom wykonywanym przez manikiurzystki. Zabieg manicure zazwyczaj rozpoczyna się od ściągnięcia starej warstwy lakieru. Paznokieć musi być bowiem w pełni oczyszczony i właściwie uformowany za pomocą pilniczka lub frezarki. Dobrze jest także odpowiednio zadbać o skórki. Nie powinny nachodzić na płytkę paznokcia. Następnie należy oczyścić paznokcie za pomocą cleanera.

Wstępnie przygotowane paznokcie nadają się teraz do nałożenia bazy pod hybrydę. Z tym kosmetykiem nie warto przesadzać. Warstwa powinna przykryć paznokieć, jednak nie może być zbyt gruba. Gdy już nałożymy ją na wszystkie paznokcie jednej ręki, to należy włożyć ją do lampy UV. To, ile czasu jest potrzebne do utwardzenia lakieru, zależy od mocy lampy. Im większa moc, tym krótszy czas utwardzania.

W kolejnym kroku nakładamy właściwy lakier hybrydowy o wybranym kolorze. Można zdecydować się na jedną lub dwie warstwy. Każdorazowo trzeba jednak włożyć rękę do lampy UV. Ostatnim etapem zabiegu jest nałożenie lakieru top. Jego celem jest zabezpieczenie i utrwalenie uzyskanych rezultatów. Również po jego nałożeniu, umieszczamy rękę w lampie UV. Po wszystkim powinniśmy przemyć paznokcie cleanerem i nałożyć na ręce dowolny krem pielęgnacyjny lub oliwkę.

O czym nie powinno się zapomnieć podczas kompletowania zestawu do hybrydy?

Wbrew pozorom skompletowanie własnego zestawu do hybrydy nie jest ani zbytnio czasochłonne, ani zbyt kosztowne. W sprzedaży znajdują się kompletne zestawy do wykonania zabiegu hybrydowego. Z powodzeniem można także zorganizować własny zestaw, który będzie dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Aby wykonać manicure hybrydowe potrzebne są następujące produkty:

  • lampa UV/LED,
  • lakier hybrydowy bazowy,
  • lakier hybrydowy kolorowy,
  • lakier hybrydowy top,
  • cleaner,
  • pilnik,
  • blok polerski.

Wśród dodatkowych akcesoriów, które z całą pewnością ułatwiają wykonanie hybrydy, wymienić można: patyczki drewniane, które wspomagają usuwanie skórek, waciki bezpyłowe, formy do przedłużania paznokci, oliwkę na skórki.

Jakiej marki lakiery hybrydowe wybrać?

Dużym powodzeniem, zarówno wśród profesjonalistów, jak i osób zaczynających swoją przygodę z hybrydą, cieszą się produkty ChiodoPRO. Producent proponuje imponujący katalog lakierów hybrydowych, który dostępny jest pod adresem internetowym: https://chiodo.pl/pl/100-lakiery-hybrydowe-chiodopro.

W asortymencie dostępne są zarówno bazy i topy, jak również lakiery kolorowe. Do wyboru są produkty w licznych odcieniach danego koloru. W opcji są barwy klasyczne (np. czerwień, brąz, bordo), jak również lakiery w soczystych tonacjach zieleni, różu lub pomarańczy. Każda kobieta znajdzie swoje ulubione kolory lakierów hybrydowych.

Trzy czynniki, które mają istotny wpływ na wysokość ubezpieczenia OC

0
ubezpieczenia OC

W Polsce każdy kierowca musi obowiązkowo wykupić ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Polisa OC jest bardzo ważna, ponieważ umożliwia pokrycie szkód wyrządzonych przez kierowcę. Jej koszt jest jednak zależny od bardzo wielu czynników, do których zaliczają się nie tylko posiadane zniżki za bezszkodową jazdę. Sprawdź, od czego zależy wysokość składki na ubezpieczenie OC.

Wiek i doświadczenie właściciela samochodu

Jednym z najważniejszych czynników, które są brane podczas wyliczania ceny rocznej polisy, jest wiek kierowcy. Najwyższą kwotę do zapłaty kalkulator ubezpieczeń OC pokaże w przypadku najmłodszych właścicieli samochodu, którzy nie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i na dodatek są kojarzeni z brawurową jazdą. 

Stawka spada już mniej więcej po osiągnięciu 26. roku życia, a na najkorzystniejsze warunki mogą liczyć osoby po czterdziestce i seniorzy. Co ciekawe, na koszt ubezpieczenia mogą mieć również wpływ informacje dotyczące np. stanu cywilnego, czy posiadania dzieci. Kierowcy będący rodzicami zazwyczaj płacą mniej, ponieważ przeważnie preferują spokojniejszy i przez to bezpieczniejszy styl jazdy.

Miejsce zamieszkania

Wielu kierowców zastanawia się, dlaczego dla ubezpieczyciela tak istotne jest miejsce zamieszkania klienta. Dla firmy ubezpieczeniowej jest to cenna informacja, ponieważ bardzo dużo mówi o ryzyku powstania szkód. W związku z tym najwięcej za polisę OC płacą mieszkańcy dużych miast, w których bardzo łatwo o stłuczkę, zarysowanie karoserii lub wypadek. Firmy biorą pod uwagę m.in. statystyki wypadkowe i natężenie ruchu.

Mniej natomiast zapłacą mieszkańcy mniejszych miejscowości, gdzie ryzyko wystąpienia szkody jest dużo mniejsze. Kalkulator w serwisie Wygodnie.pl może pokazać nieco wyższą stawkę dla osób, których samochód jest parkowany w nocy na ulicy, czy też może kierowca ma dostęp do garażu.

Rocznik i rodzaj pojazdu

W pierwszej kolejności firma ubezpieczeniowa zwraca zazwyczaj uwagę na pojemność silnika. Najmniej zapłacą właściciele aut o pojemności silnika 1.0., a najwyższy koszt ubezpieczenia poniosą kierowcy samochodów o największej pojemności silnika. Na wysokość polisy bardzo istotny wpływ ma także wiek pojazdu. Dla ubezpieczalni starsze samochody są bardziej narażone na wystąpienie awarii, co znacząco obniża ich poziom bezpieczeństwa.

Podobna zasada dotyczy przebiegu pojazdu, który jest powiązany ze stanem technicznym i podatnością na uszkodzenia. Firmy biorą pod uwagę nawet statystyki dotyczące tego, które marki samochodów najczęściej biorą udział w wypadkach drogowych. Za polisę OC zapłacą więcej także fani tuningu i pojazdów z dużymi silnikami, którzy są kojarzeni z dość szybką, niebezpieczną jazdą.

Rekrutacja nowych pracowników – samodzielnie czy z agencją pracy?

0
Rekrutacja nowych pracowników – samodzielnie czy z agencją pracy

Firmy, które pragną stale się rozwijać i podążać za duchem czasu, muszą liczyć się z koniecznością systematycznego poszerzania swoich szeregów. Nowi, wykwalifikowani pracownicy pozwalają w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w przedsiębiorstwie, rozwijać jego działalność oraz wnieść powiew świeżości do codziennej pracy. Ich znalezienie nie jest jednak łatwym zadaniem, zwłaszcza jeśli zależy nam na zatrudnieniu najlepszych, w pełni spełniających oczekiwania kandydatów.

Samodzielna rekrutacja pracowników, czyli czy warto ryzykować?

Wiele firm rozważając konieczność rozbudowy swojej działalności i zatrudnienia nowych pracowników, decyduje się wziąć na własne barki ten obowiązek i samodzielnie poprowadzić proces ich rekrutacji. Selekcja kandydatów do pracy nie jest jednak łatwym zadaniem – wymaga posiadania sporej wiedzy, doświadczenia oraz profesjonalnych narzędzi i metod rekrutacyjnych, które spośród setek aplikujących na dane stanowisko kandydatów pozwolą na wybór tego jednego, z którym firma nawiąże owocną współpracę.

Sam proces rekrutacji jest wymagającym przedsięwzięciem, na które trzeba poświęcić czas, energię, a często także pieniądze. Jeśli nie jest prowadzony przez doświadczonych profesjonalistów, firma nie ma także żadnej gwarancji sukcesu, co oznacza straty zarówno czasowe, jak i finansowe. Zważając na wszystkie te elementy, nie jest więc zaskoczeniem, że zdecydowana większość świadomych firm decyduje się na nawiązanie współpracy z agencją pracy, która w ich imieniu przeprowadzi proces rekrutacji nowych pracowników. Dlaczego to się opłaca?

Agencja pracy Smart Solutions, czyli rekrutacja w profesjonalnym wydaniu

Agencja pracy Smart Solutions jest wysoko wykwalifikowanym podmiotem, który specjalizuje się w rekrutowaniu kandydatów. Jest polskim oddziałem Smart Solutions Recruitment – brytyjskiej agencji pracy, która specjalizuje się w rekrutacjach międzynarodowych. Na zlecenie klientów realizuje rekrutację pracowników do pracy długo- i krótkoterminowej. Smart Solutions korzysta z nowoczesnych, sprawdzonych metod i narzędzi rekrutacyjnych po to, aby szybko i sprawnie znaleźć najlepszych kandydatów na dane stanowisko. Współpraca z nią zdejmuje z barek klientów obowiązek samodzielnego rozglądania się z kandydatami, weryfikacji ich kompetencji zawodowych oraz dopełniania formalności związanych z zatrudnieniem.

Agencja pracy

Na początku współpracy, agencja pracy Smart Solutions dokładnie weryfikuje potrzeby rekrutacyjne klienta dbając o zapoznanie się z warunkami zatrudnienia, kulturą organizacyjną firmy oraz tworząc profil kandydata idealnego. Następnie przygotowuje kampanię rekrutacyjną, która obejmuje zarówno tradycyjne metody i headhunting, jak i wyszukiwanie bezpośrednie. Kandydaci są poszukiwani zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, co zwiększa szanse znalezienia kandydata, który spełni pokładane w nim nadzieje. Następnie, wybrani kandydaci są poddawani starannej selekcji z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi rekrutacyjnych.

Rekrutacja z agencją Smart Solutions nie kończy się na wskazaniu idealnego kandydata – ostatnim etapem współpracy jest bowiem preonboarding, który ma za zadanie jak najlepsze przygotowanie nowego pracownika do podjęcia współpracy z firmą klienta. Agencja pracy Smart Solutions dba o nawiązanie pozytywnych relacji z pracownikiem, zaangażowanie go i zmotywowanie do pracy w interesie firmy klienta oraz jego płynne wdrożenie w jej działalność.

ZOBACZ TEŻ