sobota, Styczeń 19, 2019

Własny sklep internetowy – od czego zacząć?

0
Własny sklep internetowy - od czego zacząć?

Na założenie sklepu internetowego decyduje się coraz więcej osób. Jest to świetny pomysł na biznes zarówno w przypadku osób doświadczonych, jak i młodych czy też nawet kobiet. Jest to bardzo popularny sposób na własny biznes, który może stać się bardzo dochodowym źródłem pieniędzy. Każdego roku w Internecie pojawiają się kolejne e-sklepy, przez co konkurencja stale rośnie. Przedsiębiorcy sięgają również po różnego typu działania marketingowe, aby zaistnieć w Sieci i przebić się ze swoją ofertą. Pojawia się zatem pytanie, jak rozpocząć prowadzenie sklepu internetowego, który będzie dla nas zarabiał?

Przeczytaj jeżeli planujesz pożyczkę z obsługą domową

0
Przeczytaj jeżeli planujesz pożyczkę z obsługą domową

Produkty z firm pozabankowych oferowane są w różnych formach, dzięki czemu każdy znajdzie opcję dla siebie najdogodniejszą. Konsumenci pożyczek online mają do wyboru produkty krótkoterminowe, jak również długoterminowe. Mogą zaciągnąć pożyczkę pod zastaw samochodu, sprawdzić jak działa odnawialna linia pożyczkowa lub zdecydować się na pożyczkę w miejscu zamieszkania. Jak więc działa pożyczka z obsługą domową i jakie są jej koszty?

Pożyczki i kredyty

0
Pożyczki i kredyty

W dzisiejszych czasach wiele osób jest obciążonych kredytem lub pożyczką. Również spora ilość z nich nie jest do końca świadoma różnicy między pożyczką a kredytem. Możliwość zadłużenia ułatwia z pewnością fakt, że pożyczki przez Internet stają się coraz bardziej popularne.

Czym się różni pożyczka do kredytu?

Kredytu może udzielić tylko bank, czyli instytucja, która ma zazwyczaj w nazwie słowo „bank”. Bank działa na podstawie prawa bankowego, a więc o tym czy klient, ubiegający się o kredyt, go otrzyma decyduje wiele czynników, nazywanych zdolnością kredytową. Aby udzielić kredytu klientowi bank musi szczegółowo sprawdzić jego zdolność do spłaty zadłużenia. Inaczej jest w przypadku pożyczek.

Pożyczki może udzielić niemal każda instytucja finansowa pojawiająca się na rynku. Dodatkowo do otrzymania tzw. chwilówki wystarczy nam tylko dowód osobisty. Jednak odsetki, jakie będziemy musieli zapłacić od pożyczonej kwoty i całkowity koszt pożyczki mogą nas pogrążyć. Zagrożeniem finansowego zadłużenia są również pojawiające się w internecie portale umożliwiające wzięcie pożyczki. Jest to łatwe i nie wymaga wychodzenia z domu, a człowiek nie zawsze zdaje sobie sprawę z tego, co robi i jak poważne mogą być konsekwencje tego czynu w przypadku braku możliwości szybkiego spłacenia pożyczki. Oczywiście wspomnianą konsekwencją jest zadłużenie.

Jak wyjść z długów finansowych?

Na pewno nie warto spłacać pożyczki inną pożyczką. Natomiast należy się przede wszystkim skupić na spłacaniu rat regularnie. Można również wprowadzić stan hibernacji finansowej, który oznacza, że kupujemy tylko to, co jest niezbędne, a resztę przeznaczamy na spłatę długów. Dobrze jest również wszystkie dodatkowe pieniądze, takie jak premie w pracy, zwrot podatku i tym podobne, przeznaczyć na spłatę zadłużenia. Musimy pamiętać, że naszym celem jest jak najszybsza spłata wszelkiego rodzaju pożyczek w celu zmniejszenia całkowitego kosztu pożyczki i uzyskania wolności finansowej. Oczywiście nie zawsze wyjście z długów jest proste, czasami trwa to długo, jednak zawsze jest możliwe.

Jak uzyskać dodatkowe środki pieniężne?

0
Jak uzyskać dodatkowe środki pieniężne

Banki wciąż zwiększają wymagania kredytowe w stosunku do swoich klientów. W związku z tym coraz większą popularnością cieszą się pożyczki pozabankowe. W tym wypadku pożyczkodawcą jest firma, najczęściej działająca na zasadzie spółki prawa handlowego. Polacy bardzo chętnie korzystają z chwilówek. Badania wskazują, że w zeszłym roku zawarto ponad 3 miliony takich umów. Największą zaletą chwilówki jest jest dostępność. Firmy pożyczkowe nie dokonują długotrwałej analizy zdolności kredytowej klienta. Dlatego szansę na uzyskanie dodatkowych środków mają osoby wpisane do rejestru dłużników.

Procedura ubiegania się o środki jest banalnie prosta. Obecnie większość chwilówek udziela się z wykorzystaniem sieci. Klient wchodzi na stronę interesującej go firmy i przegląda oferowane produkty. Większość firm udostępnia czytelny kalkulator kredytowy. Dzięki jego wykorzystaniu klient jest w stanie dokładnie poznać ostateczny koszt chwilówki.

Pożyczki pozabankowe mogą być bardzo tanie. Na rynku występuje bardzo duża konkurencja wśród firm udzielających pożyczki przez internet. W związku z tym firmy decydują się na atrakcyjne promocje – takie jak pierwsza pożyczka za darmo. W tym wypadku klient zwraca firmie dokładnie taką samą kwotę pieniędzy, jaką pożyczył. Dlatego przed wyborem konkretnej oferty warto zapoznać się z aktualnymi promocjami. Pomóc może w tym jedna z wielu porównywarek dostępnych w sieci. Dzięki niej możemy poznać najlepsze oferty. Następnie klient składa wniosek o pożyczkę. Rozpatrzenie wniosku trwa kilkanaście minut. Po wydaniu pozytywnej decyzji, określona suma pieniędzy jest przelewana na konto wnioskodawcy. Dlatego z chwilówki online można korzystać bez wychodzenia z domu.

Analitycy rynku finansowego często podkreślają niebezpieczeństwa związane z zaciąganiem kredytów chwilowych. Należy podkreślić, że ponad 80% klientów film pożyczkowych wyraża swoje zadowolenie z przebiegu transakcji. Chwilówka to bezpieczny produkt, który może konkurować z wieloma ofertami bankowych kredytów konsumenckich. To dobre rozwiązanie dla osób, które szybko potrzebują drobnej kwoty pieniędzy.

Korzyści płynące z posiadania nowoczesnego systemu obsługi klienta

0
Korzyści płynące z posiadania nowoczesnego systemu obsługi klienta

Obsługa klienta to jedno z najważniejszych działań firmowych, które znacząco wpływa na sprzedaż produktów i usług. Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa przykładają  szczególną uwagę do systemu obsługi klienta. W przypadku małych przedsiębiorstw obsługą często zajmują się właściciele firmy. To od nich zależy, w jaki sposób będą komunikować się z klientami i przekazywać im informacje odnośnie swoich oferowanych produktów i usług. Średnie i duże przedsiębiorstwa obecnie stawiają na fachową i dobrze zorganizowaną obsługę klienta. W tym celu tworzą specjalne działy np. call center odpowiadające za wzorową komunikację z klientem.

Obsługa klienta w centrali oraz punktach sprzedaży musi spełniać podstawowe zadania, są to między innymi:

  •       pozyskiwanie nowych klientów
  •       utrzymanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  •       zaspokajanie potrzeb informacyjnych klientów
  •       przyjmowanie zleceń, reklamacji i skarg
  •       monitorowanie systemu CRM

Zalety posiadania dobrze zarządzanego systemu obsługi klienta

Dobrze funkcjonujący system obsługi klienta pozwala firmie skutecznie zwiększyć ilość swoich klientów, nawet o 20% miesięcznie. Skraca czas dostarczenia aktualnych cenników, formularzy, rabatów i materiałów promocyjnych. Dodatkowo gwarantuje lepszą skuteczność obsługi klienta i szybsze rozpatrywanie ich reklamacji lub skarg.

Prawidłowo zarządzany system obsługi klienta potrafi zmniejszyć ilość klientów nie decydujących się na dalsze korzystanie z oferowanych usług. Według licznych badań wiele przedsiębiorstw znacząco zmniejszyło grono klientów zaprzestających korzystania z oferty firmy, aż o 15%. Taki wynik jest naprawdę szokujący i godny pozazdroszczenia, dlatego też obecnie obsługa klienta musi być prowadzona na najwyższym poziomie, aby zagwarantować stały rozwój i duży przychód dla firmy. Doskonałym rozwiązaniem, z którego bez wahania powinny korzystać różnego rodzaju przedsiębiorstwa jest innowacyjny system obsługi– Systell Contact Center.

Jak zmienia firmę dobrze funkcjonujący system obsługi klienta?

Obsługa klienta w centralach oraz punktach sprzedaży głównie opiera się na wzajemnym zrozumieniu, pracy z klientem, wysłuchiwaniu jego potrzeb, dobieraniu spersonalizowanej oferty, a także budowaniu pożądanego wizerunku. Współcześnie wszystkie te zadania możliwe są do spełnienia dla każdej firmy, dzięki wykorzystaniu Systell Contact Center.

System Systell Contact Center pozwala w szybkim czasie zwiększyć zyski firmy. Dzieje się tak, ponieważ obecni klienci firmy otrzymują fachową i na najwyższym poziomie obsługę. Nie muszą czekać na połączenia i automatycznie są obsługiwani przez kompetentne osoby. Bezpośrednio trafiają do właściwego działu – rozpatrywanie reklamacji, skargi, zapytania ofertowe lub infolinia ogólna.

Dodatkowo sprawnie działający system obsługi klienta daje ogrom korzyści dla przedsiębiorcy oraz konsultantów. Procesy komunikacyjne nie tylko opierają się na obsłudze klienta, ale również wiążą się z przeróżnymi działaniami i dokumentami, które mają duży wpływ na efektywną obsługę każdego potencjalnego bądź już obecnego klienta. Przedsiębiorcy posiadający produktywny system obsługi mogą dokładnie i dyskretnie kontrolować swoich pracowników. Otrzymują możliwość wglądu w stare rozmowy, wiadomości i nieodebrane połączenia, dzięki temu z łatwością oceniają pracę swoich konsultantów. Ponadto Systell Contact Center umożliwia przedsiębiorcom tworzenie przejrzystych wykresów dokładnie obrazujących efekty działań firmy.

Jak znaleźć pracę?

0
Jak znaleźć pracę?

Poszukiwania pracy wcale nie muszą być żmudne, ani pełne rozczarowań.

Konto ze zwrotem kosztów za paliwo? Zobacz, na co możesz liczyć

0
Konto ze zwrotem kosztów za paliwo? Zobacz, na co możesz liczyć

Tankowanie samochodu, to obok przeglądów i napraw, jeden z wyższych wydatków kierowców. Można jednak poczynić spore oszczędności, wybierając konto osobiste dedykowane osobom zmotoryzowanym. Sprawdź, co dzięki temu możesz zyskać.

Ten darmowy kalkulator obliczy za Ciebie cenę OC i AC w korzystnym pakiecie

0
Ten darmowy kalkulator obliczy za Ciebie cenę OC i AC w korzystnym pakiecie

Kończy Ci się polisa, a Ty nie masz czasu na spotkania z agentami i ubezpieczycielami? Jednocześnie chciałbyś znaleźć dla siebie polisę samochodową, która zapewni Ci odpowiednią ochronę i nie będzie za droga? Szczegóły dostępnych na rynku ofert możesz poznać bez wychodzenia z domu. Przedstawi Ci je kalkulator OC/AC.

Zaproś więcej potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług w prosty sposób – skorzystaj z platformy REDLINK

0
Zaproś więcej potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług w prosty sposób – skorzystaj z platformy REDLINK

Platforma REDLINK to świetny sposób na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów na Twoim rynku! Platforma umożliwia wysyłanie, optymalizowanie oraz kontrolowanie wszystkich wiadomości dostarczanych do obecnych i potencjalnych klientów.

Najlepszym rozwiązaniem dla firm, jakie oferuje platforma REDLINK są profesjonalne kampanie email. Mogą to być przeróżne wiadomości wysyłane za pomocą skrzynki elektronicznej do wybranych odbiorców. Pozwalają wysłać ogromną ilość komunikatów w tym samym momencie. Klienci znajdujący się w różnych miejscach na świecie otrzymują w danej chwili Twoją wiadomość. Mają możliwość zapoznania się z nią i aktualnego skorzystania z jej oferty. Kampanie e mail wysyłane za pomocą platformy REDLINK to głównie newslettery, dzienniki elektroniczne oraz przeróżne reklamy, promocje i rabaty. Nie generują żadnych dodatkowych kosztów, wystarczy, że masz odpowiedni sprzęt komputerowy, bazę odbiorców oraz dostęp do Internetu i już możesz rozpocząć pierwszą kampanię email.

Kampania email – skuteczna forma promocji Twoich produktów lub usług

Każdy nowy przedsiębiorca oraz obecny już na rynku od pewnego czasu musi stale walczyć z konkurencją. Najlepszym wyjściem są skuteczne działania marketingowe, które pozwalają przyciągnąć nowych konsumentów, a także utrzymać pozytywne relacje z obecnymi.

Reklama firmy oraz budowanie pożądanego wizerunku to podstawa od, której swoją pracę powinna zacząć każda firma. Współcześnie promocja firmy zazwyczaj rozpoczyna się od Internetu. Klienci poszukując danych produktów lub usług chętnie sprawdzają ich obecność w Internecie, szukają informacji na ich temat, czytają fora oraz poznają wady i zalety, a także cenę towaru/usługi. Dlatego też każda firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową, na której godnie zaprezentuje swoje usługi oraz towary.

Jednak sama strona internetowa firmy nie jest zbyt wystarczająca, po za tym klient nie zawsze może do niej szybko dotrzeć. Dobrym sposobem na rozpowszechnienie swojej marki są skuteczne działania marketingowe umożliwiające utrzymanie stałego kontaktu z klientem np.  regularna kampania email. Skutecznie zarządzana kampania mailingowa pozwala na szybki i efektywny kontakt z ogromną ilością odbiorców.

Kampanie email to jedne z najefektywniejszych form marketingu firmy, które mocno angażują odbiorców. Do potencjalnych oraz obecnych klientów trafiają za jej sprawą spersonalizowane wiadomości, które zachęcają do skorzystania z usług lub kupna produktów. Kampania nie może być przeprowadzana nieodpowiednio, najlepiej, jak będzie wykonywana przez specjalną platformę np. REDLINK, która umożliwi jej prawidłowe prowadzenie.

Adekwatna kampania email musi składać się z kilku istotnych kwestii:

  •       bazy klientów obecnych i potencjalnych (możliwość rozbudowania bazy)
  •       zarządzania i kontrolowania bazami adresowymi
  •       tworzenia angażujących i spersonalizowanych treści
  •       regularnej wysyłki newsletterów
  •       obsługi informacji zwrotnych (reklamacje, zapytania)

Tylko w taki sposób prowadzone kampanie mailowe mają, jakikolwiek sens i pozwalają poszerzyć grono konsumentów. Wiele przedsiębiorców z całego świata docenia ich działanie i nie żałuje swojej decyzji. Zwiększyli oni zyski ze sprzedaży i cieszą się stale powracającymi zamówieniami od swoich klientów.

Chciałbyś posiadać lojalną grupę konsumentów i mieć z nimi dobre relacje? Sprawdź już dziś, co możesz osiągnąć, dzięki platformie redlink.

Oszczędzaj na zakupach z kuponami rabatowymi!

0
Oszczędzaj na zakupach z kuponami rabatowymi!

Marki, które posiadają sklepy internetowe, bardzo często oferują swoim klientom różnego rodzaju promocje. To właśnie dlatego w niektórych okresach można natrafić na bardzo okazyjne ceny. Istnieje jednak przekonanie, że większość z nich to tzw. pic na wodę, czyli obniżka, która dobrze wygląda tylko na papierze, a w rzeczywistości jest zwykłym chwytem marketingowym. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jak nie dać się oszukać i trafić na naprawdę dobre okazje, na których w rzeczywistości uda nam się zaoszczędzić.

Gdzie szukać promocji?

Dobre kody rabatowe można spotkać np. na stronie, która już ze względu na treść domeny może to sugerować – https://www.dobrekody.pl . Tego typu witryny to pewnego rodzaju zbiory zniżek do różnych sklepów. Znajdziemy tutaj wszystkie najpopularniejsze marki. Będą to kody przydzielane zarówno na zamówienia online, jak i na zakupy w sklepach stacjonarnych. Wystarczy dotrzeć do interesującej nas zniżki i pobrać kod. Jeżeli zdecydowaliśmy się na zakupy w sklepie internetowym to, gdy dodamy już do koszyka wszystkie interesujące nas produkty, w karcie podsumowania powinniśmy znaleźć specjalną rubrykę, w której będzie miejsce na wpisanie kodu, wystarczy przepisać dokładnie ciąg cyfr i liter, a od kwoty, jaka przyszłoby nam zapłacić, zostanie potrącona odpowiednia zniżka. W przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym również można korzystać z rabatów. Wtedy to przy kasie wystarczy pokazać kod, który otrzymaliśmy. Niektóre sklepy posiadają również dedykowane aplikacje mobilne, na które to kody przyznawane są personalnie dla konkretnego klienta.

Za co otrzymamy kupony rabatowe?

To bardzo rozległa tematyka, ponieważ sklepy i marki chwytają się bardzo wielu form promocji. Najczęściej zniżki przydzielane są z okazji okresów i dni w kalendarzu, którym sprzyjają różnego rodzaju promocje. Będą to Święta Bożego Narodzenia, walentynki, czarne piątki itd. Przecenionego asortymentu można szukać również po sezonie. To właśnie dlatego lepiej kupić buty zimowe latem, a kurtkę na wiosnę. Inna forma to otrzymywanie kodów w zamian za jakąś mikro aktywność, którą musi wykonać klient. Najczęściej będzie to polubienie fan page’a na Facebooku, Instagramie, lub np. zapisanie się na newsletter. To obopólna korzyść, ponieważ marka zyskuje dzięki temu dodatkową powierzchnię reklamową, a w zamian nagradza konkretnego klienta np. 10-procentową zniżką. To bardzo uczciwa wymiana, która niejako reguluje rynek zakupowy. Należy jedynie pamiętać, że takie zniżki są najczęściej jednorazowego użytku, dlatego kod wpisany drugi raz lub przez inną osobę, najpewniej nie zadziała.